Ważna informacja dla użytkowników aktualnego sklepu internetowego KIPP
Jako już zarejestrowany użytkownik w sklepie internetowym możesz nadal korzystać z dotychczas używanych danych logowania w nowym sklepie. Po pierwszym logowaniu do nowej witryny konieczne jest jedynie ustawienie nowego hasła. Od razu zostanie wysłana wiadomość e-mail, zawierająca link umożliwiający ustawienie nowego hasła do sklepu internetowego. Po ustawieniu nowego hasła można bez ograniczeń korzystać ze sklepu online, logując się przy pomocy aktualnych danych (adresu e-mail i hasła).
Jeśli w poprzednim sklepie internetowym KIPP zostały utworzone listy zakupów, zalecamy jak najszybsze wykonanie ich kopii zapasowej. Ze względów technologicznych niestety nie jest możliwe przeniesienie list zakupów do nowego sklepu internetowego.
Masz pytania lub potrzebujesz wsparcia w zakresie naszej oferty online? Zachęcamy do kontaktu za pośrednictwem adresu e-mail polska@kipp.com. Chętnie udzielimy dalszej pomocy!
ZALETY STRONY INTERNETOWEJ KIPP W SKRÓCIE
WSZYSTKO O REJESTRACJI I LOGOWANIU
Chcesz wykorzystać wszystkie zalety portalu dla klientów KIPP i się zarejestrować? Zebraliśmy tutaj przydatne informacje na ten temat.
Tak, z dotychczas używanych danych logowania można nadal korzystać w nowym sklepie. Po pierwszym zalogowaniu wymagane jest ustawienie nowego hasła. Po zalogowaniu od razu otrzymasz wiadomość e-mail, umożliwiającą ustawienie nowego hasła. Pozwoli to na korzystanie ze wszystkich funkcji portalu dla klientów przy użyciu nowego hasła.
- Kliknij „Moje konto” w górnej części strony internetowej KIPP obok pola wyszukiwania.
- Kliknij „Zarejestruj” pod przyciskiem logowania.
- Wprowadź swoje dane osobowe oraz dane firmy w ramach procesu rejestracji i kliknij przycisk „Dalej”. Wszystkie wymagane pola są oznaczone symbolem *.
- W trzecim kroku procesu rejestracji można wybrać typ konta.
- Wybierz opcję „Konto klienta”, aby korzystać bez ograniczeń ze wszystkich funkcji platformy i składać zamówienia w sklepie internetowym.
- Typ konta „Konto CAD” zapewnia wyłącznie dostęp do informacji o produktach i danych CAD.
- W przypadku opcji „Konto klienta” wybierz, czy Twoje przedsiębiorstwo było już w przeszłości klientem KIPP lub jest to nowy klient . Wybierz opcję „Istniejący klient”, jeśli nie masz pewności.
- Po wykonaniu ostatniego kroku otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem na podany adres e-mail. Koniecznie sprawdź folder Spam, jeśli nie otrzymasz wiadomości e-mail po pewnym czasie.
- Link potwierdzający w wiadomości e-mail umożliwia nadanie hasła. Po wykonaniu tego kroku aktywacja konta może trwać 5–10 minut.
Zmiana danych konta lub przepisanie konta na inną osobę w obszarze konta nie są obecnie możliwe. Zwróć się z wymaganymi zmianami na adres polska@kipp.com.
Niestety, składanie zamówień na stronie internetowej KIPP przez osoby prywatne nie jest obecnie możliwe.
Jeśli nie pamiętasz hasła lub nie masz dostępu do swojego konta, możesz zresetować hasło, wybierając opcję „Nie pamiętasz hasła?” na stronie logowania. Następnie na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość umożliwiającą zmianę hasła.
Wiadomość e-mail do Ciebie nie dotarła? Koniecznie sprawdź folder Spam lub skontaktuj się z działem IT w swojej firmie. Zapory firewall w firmach często blokują takie wiadomości e-mail.
W przypadku zablokowanego konta skontaktuj się z działem obsługi klienta, wysyłając wiadomość na adres polska@kipp.com. Aby umożliwić szybką aktywację konta, podaj nam bezpośrednio swój adres e-mail, nazwę klienta oraz numer klienta.
WSZYSTKIE INFORMACJE O ZAMAWIANIU
Tutaj zebraliśmy wszystkie przydatne informacje na temat składania zamówień w sklepie internetowym KIPP.
Możliwe, że Twoje konto jest ograniczonym kontem CAD. Umożliwia ono jedynie pobieranie danych CAD produktów, ale nie pozwala na składanie zamówień.
W obszarze „Moje konto” znajduje się punkt „Zaktualizuj konto”. Możesz również przesłać prośbę o nieodpłatne ulepszenie swojego konta. Gdy dział obsługi klienta przetworzy Twoje zapytanie, otrzymasz odpowiednie powiadomienie pocztą e-mail. Zaloguj się wówczas ponownie na swoim koncie. Następnie będziesz mieć nieograniczony dostęp do wszystkich funkcji konta online i składania zamówień.
Pisemna oferta jest często wymogiem składania zamówień przez firmy. Narzędzie „Wnioski ofertowe” umożliwia złożenie kilkoma kliknięciami zapytania o ofertę na wszystkie potrzebne produkty, która jest następnie przekazywana bezpośrednio w zautomatyzowany sposób. Jedynym warunkiem jest rejestracja na stronie internetowej KIPP.
- Zaloguj się na swoim koncie online.
- W koszyku można bezpośrednio przesłać żądane produkty do KIPP jako zapytanie, wybierając przycisk „Zapytaj o koszyk”.
- Otrzymasz ofertę w zautomatyzowany sposób na podany adres e-mail, a na swoim koncie online możesz przejrzeć zestawienie wszystkich dotychczas utworzonych ofert.
- Ofertę można następnie zmienić bezpośrednio w zamówienie online.
W obszarze konta znajduje się zakładka „Historia zamówień”. Są tam zbierane wszystkie zamówienia złożone dotychczas na Twoim koncie, powiązane z najważniejszymi dokumentami, od potwierdzenia zlecenia do dowodu dostawy. Wystarczy kilka kliknięć, aby w tym miejscu ponowić zamówienie, oszczędzając przy tym cenny czas, zamiast ponownego dodawania poszczególnych produktów do koszyka.
Wszystkie ważne dokumenty do wcześniejszych zamówień można przeglądać na koncie online. W tym celu kliknij pozycję „Historia zamówień” w obszarze swojego konta i wybierz odpowiednie zamówienie.
W sklepie internetowym można obecnie podać odmienne adresy dostaw jedynie w kraju. Jeśli chcesz, aby Twoje zamówienie zostało doręczone za granicę, zwróć się do działu obsługi klienta na adres polska@kipp.com.
Zwróć się do naszego działu obsługi klienta na adres polska@kipp.com.
POZOSTAŁE INFORMACJE
Na stronie żądanego produktu znajdują się wszystkie ważne informacje o możliwych wersjach produktu oraz dane CAD. Modele CAD zapewniają różne modele podglądu, jak 3D lub 2D, i różne możliwości ustawień.
Wszystkie dane CAD można pobierać kilkoma kliknięciami. W tym celu trzeba jedynie zalogować się na swoim koncie w sklepie internetowym. Jeśli jeszcze nie masz założonego konta, zarejestruj się, klikając poniższy link.
NIE MA TU ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?
Nasi pracownicy z chęcią udzielą Ci pomocy w dowolnym momencie.